i skolan igen... :P

Nu sitter jag här igen, i skolan. Väntar på att min lektion ska börja, som den gör om 50 min... usch! Men det är ju i alla fall fredag nu så snart helg :D Jippi!

Tänkte berätta om gårdagen för er nu :).
Efter skolan så skulle jag till sjukgymnasten, så var där i ca 40 min. Och efter det så väntade jag i centrum på annie så åkte vi in till stan, där vi först gick till hennes skola (hon skulle hämta en bok), sen blev det donken! Det var mumsigt! haha.
Sen var Annie tvungen att åka, hon skulle till hennes pojkväns jobb. Då blev det att jag började titta lite i affärer. Köpte ett par skor (A) och ett nagellack, ni får se det sen. hehe.
Sen vid sex fortsatte jag till Liljeholmen där jag skulle till Tony Irving dance academy, där jag skulle kolla på när Emma fick hade en privat lektion med Tobias (han som är med i Let´s Dance). Det var riktigt roligt att se, dom var så duktiga! :)
Sen kom jag hem vid halv 10 typ, och började plugga tyska inför provet som jag hade idag, det gick bra. Vi fick reda på vad vi fick direkt, fick MVG :D

Hur var eran dag? :)

Kommentarer
Postat av: mathilda

fin blogg!:D

2009-03-20 @ 17:44:06
URL: http://mathildasspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback