Mitt liv de senaste veckorna

Hejsan tänkte berätta lite om vad jag gjorde den senaste tiden när jag inte bloggat :P.

Och börja med har det varit väldigt mycket inför min brorsas bröllop som var den första Augusti. Där krävdes det mycket jobb! Jag hjälpte till med en del, så som att pyssla (gjorde servettringar och menyn), passning av lilla Alma, kärna ur 280 st (!!!) körsbär m.m. Men nu är allt det där över! Det blev i alla fall en riktigt lyckad dag enligt mig och alla som var där (vad jag vet), hade bara lite otur med vädret.

Mellan allt det där så har jag också varit på grönan, på möhippa, varit i stan, shoppat osv.
Grönan var väldigt trevligt! Åkte Insane som var grymt läskig men riktigt roligt, manm får en riktig kick!

Möhippan var riktigt rolig! Ifall jag bara berättar lite kort nu så får ni se bilder sen. Först var vi på fjäderholmarna där Johanna fick blåsa glas efter det hade vi picknick, sedan bar det av till Erikdalsbadet där alla vi fick prova på konstsim (riktigt roligt faktiskt haha) efter det blev det middag på resturang. En rolig dag var det!

Detta är en sammanfattning av den senaste tiden :P Ska försöka bli bättre på att uppdatera haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback