Söndag 19 April

Hej! Jag har verkligen blivit dålig på att blogg nu på slutet... haha. Men nu tänkte jag berätta vad jag gjort i veckan :)

Tisdag, Onsdag och Torsdag hände det inte så mycket det var bara skola, pluggade lite och var med kompisar på kvällarna :)

I Fredags var det meningen att jag skulle träffa Anna i stan och sen skulle vi åka hit för att ha en liten Guitar Hero kväll men hon kunde inte sen. Men det blev en sån kväll ändå haha. Jag, Annie, Magnus, Robert och Dennis spelade lite guirat hero, sjöng sing star och dansade lite dansmatta haha. Det var roligt men det ända jag hade chans att vinna på var sing star, de andra förlorade jag stort haha.

Lördagen började med att det var vårstädning hos pappa, det blev inte så mycket städning fårn mig, satt och pratade med Jessica istället haha. Efter det gick jag och mamma till Anne-Grethe och Bea och åt middag, de skulle nämligen bjuda oss på middag för att mamma fyllde år. Sen gick jag till Annie och vi kollade lite på film och åt popcorn haha :D Hon hittade Jag vet vad du gjorde förra sommarn på tv. Det är en skräck film och jag såg den när jag var liten hos en kompis och har fortfarande kvar fobier typ från filmen, såg den nog lite tidigt haha.

Idag har jag firat mamma och bara tagit det lugnt typ. Mina brorsor kom hit också. Olof kollade också på internet som pappa inte fått igång till min laptop och fixade det :D så nu sitter jag vid min laptop för första gången och bloggar! :D haha.

Hur har eran vecka varit? :) Nu ska jag gå ner och vara lite social tänkte jag :P Ha det bra! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback