Måndag 13 April

Hejsan! Idag har det blivit mycket åkande :P haha. Jag följde nämligen med Inger på olika ärenden, hade inget bättre för mig :P.
Först åkte i hem till henne där vi fixade till det sista inför visningen imorron. Där mötte Emma oss också, så fortsatte vi till Ingers jobb och sen till en kompis till Inger och hälsade på henne och sen därifrån till Emma och hjälpte henne med några tavlor. Sen till Olof och Johanna där Inger skulle få lite flyttkartonger. Det tog en halv timme att ta sig från Emma till Olof som ska ta fem minuter! haha. Vi hittade inte direkt (A) haha. Sen blev det hemåt som gällde. Det har varit en rätt trevlig dag :P

Vad har ni gjort idag då? Något roligt? :)

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag har roat mig med Magnuuuuus <3<3<3<33<3<3<3<3

2009-04-13 @ 23:49:07
URL: http://aaaanie.blogg.se/
Postat av: maria

Va fin blogg du har :)

2009-04-15 @ 22:51:56
URL: http://marrajjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback