Äntligen helg!

Nu är det helg igen, det är riktigt skönt! Även fast denna vecka har gått fort, så är det alltid skönt med en helg igen! Önskar bara att dom kunde ha varit lite längre ;) haha.

Hur har eran fredag varit då? hänt något roligt?

Min har varit bra!
Började med att jag gick till skolan... som vanligt. Första lektionen var tyska, där jag hade prov. Det gick bra, fick reda på resultatet direkt. Eftersom vi är sådan liten grupp rättar hon det direkt. Fick MVG! Yes! haha.
Efter det hade jag företagsekonomi, men det blev inte så mycket ekonomi direkt. Vår matte lärare kom in och berättade vad dom som gjort provet fick. Jag fick G+!!!! Det var riktigt skönt! Trodde jag skulle få IG, det var så svårt! Dessutom så var det bara 5 st av 13 som fick godkänt, resten IG. Och 10 som inte gjort det än (dom som typ inte kände sig redo för att göra det), inte för att någon var det direkt. Men fatta va svårt provet var då, när mer än hälften av dom som gjorde det fick IG. Och på dom två andra proven vi haft, hade ingen fått IG på något av dom. Men det var i alla fall rikigt skönt att vara en av dom som klarade det! Yeah! =D
Efter det hade jag lunch och sedan globalt.

Dagen fortsätter med att jag precis hinner hem innan jag måste åka igen... var hemma i högst 10 min. Skulle till mammas jobb och bada med Bea. Det är så himla skönt där. Nästan aldrig någon annan som badar samtidigt och så är det 32° i vattnet. Idag var det däremot en lite läskig gubbe som var där, men inte så länge i alla fall. haha. Blev att man solade lite också, det var riktigt skönt! Har inte gjort det på evigheter!

Efter det så åkte vi hem till Bea och åt lite mat, hon gjorde en päronpaj, den var riktigt god! Efter det kollade vi på tv, började kolla på en film som gick på ettan, efter bröllopet tror jag den hette. Den var faktiskt sjukt bra! Det var en danska film, brukar inte tycka om danska filmer! Men den här var så bra upplagd och berörde verkligen en djupt! Rekommenderar den!

Kom hem för en stund sen bara. Märkte att dettta blev ett väldigt långt inlägg, haha. Nej nu ska jag nog gå och sova! håller på att somna här, haha. Ha det bra! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback