Film och pizza

Ikväll har vi haft en riktig myskväll. Vid sju åkte vi till mockfjärds pizzeria, där jag valde Mexicana. Sen tänkte vi också hyra en film, men det blev tre st istället haha. Så vi kollade på två av dem, Allt flyter och revolutionary road. Vi hyrde också I taket lyser stjärnorna, men vet inte ifall det kommer bli att vi ser den eftersom fjärkontrollen till dvd:n knappt fungerar (bara vissa knappar) så kunde vi inte välja svenska då skulle det bli för de döva istället. Men ska nog kolla hur det ser ut ifall man väljer det, de kanske går att se ändå :P haha.

Allt flyter var bättre än jag trodde. Hade inte så höga förväntningar på den heller så haha. Men den tycker jag att ni ska se som inte sett den! haha. Det är en svensk komedi där det är medelåldriga män som börjar simma konstsim.

Revolutionary road var sorlig men ändå rätt bra. Från början var den rätt seg men efter ett tag fastnade man i den. Vet inte hur jag ska förklara den men det är i alla fall drama med Kate Winslet och Leonardo DiCaprio i huvudrollerna. Så ifall ni tycker om lite sorgliga dramatiska filmer som utspelar sig för ca 40 år sedan eller ngt sånt, så är det här rätt film för er! haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback