Blir inte alltid som man tänkte sig.

Gårdagen blev verkligen inte som jag tänkte mig... Vi skulle ju ut på krogen och ha roligt. Först så kommer inte bussen, så vi stod där och väntade i 40 min och dåp var det nästa. Skit bussar! När vi väl hade kommit in till stan och sitter på tunnelbanan så kommer jag på, så smart som jag är, att jag hade glömmt mitt id-kort! Smart Emelie, väldigt smart! Så kvällen bli inte direkt som vi hade tänkte oss haha. Satt på donken en stund och bara gick runt där inne innan vi åkte hem.



Bara början håller på att fixa oss


Inget id-kort då blir det paj på donken! haha


Sen åkte vi hem!

Blev inte som man tänkte sig men det var roligt ändå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback