Tisdag 7 April

Hejsan, ursäkta att jag avrit så dålig på att blogga på slutet, men ska berätta om det som hänt de senaste dagarna nu :P

I fredags var jag med Frida på kvällen, vi kollade på film och så. Det var skönt, orkade inte göra något mer. Det hade ju äntligen blivit påsklov! :D Så härligt!

I Lördags så åkte jag in till stan vid nio för att möta Annie där kl 10. Var där hela dagenm shoppade lite. Får se sen vad jag köpte :P. Sandra kom också in lite senare och träffade oss. Sen åkte de hem vid tre. Men jag stannade kvar för jag skulle ändå till Kista sen och skulle bara hinna vara hemma i ca en halvtimme så kändes lite onödigt. Så träffade mamma en liten stund där inne också. Sen åkte jag till vallentuna där Annie var hos sin kille. Vi spelade lite Wii (Mario card) Det var roligt! Sen kom några av hans kompisar och vi fortsatte till Kista där vi åt middag och sen gick på bio och såg Fast and Furious, den var väl okej inte riktigt min typ av film hehe. Efter det åkte jag hem, fick skjus till Täby, det var skönt :P Men ltie synd att man missade tåget precis. Fick vänta i en halvtimme... :P Var hemma vid halv två :P

Söndagen började bra med att Olof, Johanna och Alma kom vid elva. Jag, Johanna och Inger gick på en promenad med Alma för att försöka få henne att somna. Det var skönt ute :P.
Sen vid ett kom Micke, Lilja och Lukas. (alla skulle fira mig för att jag fyllde år i onsdags). Vi åt lite lunch och så. Sen skulle det bli lite tårta och så. Men det blev inte så mycket för mig.... Jag blev sjuk.. (hade inte mått toppen innan heller). Började spy och så. Men försökte öppna presenterna och så i alla fall. Fick fina och roliga presenter :). Jag fick en laptop! trodde verkligen inte det! haha. Fick också en luftballongstur, lite smycken, Twilight boken, betald bostadsrätts kön i stockhomslän i tre år ;) haha. och lite mer saker.
Den dagen frtsatte med att jag bara låg i soffan och spyde typ...

Igår låg jag bara ner och vilade, hade inga krafter kvar:P haha. Blev inget mer.

Idag vet jag itne vad jag ska göra, ska nog lägga mig ute och sola lite! det är ju så fint väder här! :D

Hu har ni haft det de senaste dagarnd? :)

Kommentarer
Postat av: elina

Åhh, gullig blogg du har! :D Förresten så har jag en tävling där du kan bli månadens blogg uppe just nu, vill du anmäla dej? isåfall är det bara att lämna en kommentar! :D Kramar!

2009-04-07 @ 13:58:59
URL: http://elinaahs.blogg.se/
Postat av: Debbie

Ja, ut i solen med dig! :) Jag passar på att läsa ute i solen, perfekt!

2009-04-07 @ 14:56:52
URL: http://dendardebbie.blogg.se/
Postat av: elina

åh, vad kul =) nu är du anmälen! :D Kramar! Fast du kanske skulle skriva en motivering cokså! ;)

2009-04-07 @ 15:41:34
URL: http://elinaahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback