Söndag 12 April

Hejsan! Hur har eran påskhelg varit? :P den är ju inte slut än men hittills :P
Min har varit bra.
Den började i trosdags med att jag åkte till Olof, där han skulle hjälpa mig med matten, men det blev inte så mycket. Lekte lite med Alma och så. Hon har blivit så stor! Kan inte fatta att hon är ett halv år nu, det känns ju som om hon nys föddes. haha. Jag sov över där också, så åkte direkt därifrån till Magnus (Annis kille) där vi skulle ha en grillkväll :) det var trevligt :D.
Kom hem halv fem på morgonen tack vare bussarna! Fick sitta och vänta på en buss i över en timme för att den innan inte kom eller var väldigt tidig :P det var kallt haha. Men hade i alla fall sällskap så tiden gick inte så långsamt haha.

Sen i Lördags så var jag rätt död men det blev en lugn dag. Micke, Lilja, Lukas och Emma kom över för att fira påsken typ. Vi åt lite påskmat och så fick jag såklart ett påskägg :D haha.
Sen blev det lite film och sedan sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback