Tisdag 3 Mars

Hejsan!

Idag har det blivit mycket åkande, typ. Började med att jag skulle till södersjukhuset för att röntga mitt knä inför nästa operation! Det gick väl bra, men det är jobbigt att sitta och vänta bara. Sen så skulle ja åka till skolan, så kom dit strax efter tolv. Han med dubbel lektionen med svenska. Men vi fick sluta en timme tidigare, så det kändes lite onödigt att komma till den lektion, haha. Det ändå meningsfulla med den lektionen var att vår studievägledare var där och pratade, och berättade att vi kunde få möjligheten att läsa matte D nästa år också. Vet inte ifall ja ska göra det eller inte. Det behövs ju för att kunna komma in på handelshögskolan ifall ja ska söka dit. Så det kan ju vara bra att ha. Ska tänka på det så får man se hur man gör. Nu kom jag av mig lite märker jag, haha.
Efter det så skulle jag vara hos sjukgymnasten, men det var en och en halv timme tills jag egentligen skulle vara där. Så gick dit och frågade ifall ja skulle kunna börja tidigare (får ändå nästan alltid vara i gymmet själv, hon kommer bara och kollar till en ibland). Det gick bra. Så kom hem vid ca tre tiden.
Sen har jag bara varit hemma och fortsatt plugga matte... usch. Man får hoppas att det går bra imorgon på provet!

Hur har eran dag varit då? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback