Söndagen

Denna söndag har varit en riktigtit slappar-söndag, har inte ens gått utanför dörren. haha. Dagen började med att jag klev upp elva. Satte mig vid datorn för att försöka skriva ett tacktal, gick inte så bra, kom inte ens på vad jag skulle tacka... haha bra början liksom ;) Så väntade med det tills Inger kom hem och kunde ge mig lite ideer. Hon kommer alltid på saker! haha. Så skrev nästan klart det, det blev ett tacktal när jag tar studenten.
Sen bakade jag en toscakaka för första gången :P När den var färdig kollade vi på I am Ledgen och åt kaken. Den blev faktiskt bra! Filmen var också bra, den var lite läskig och hemsk, men ändå bra!
.


Hur har eran dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback