Orkar inte

Som ni kanske vet så fyller jag 18 år om några veckor. Och när man fyller 18 tycker många att man ska göra värsta stor grejen och så. Samma sak är det för mig nu, de försöker få mig att fixa en riktigt stor fest och så. Men jag orkar fan inte! Varför måste det vara värsta stora grejen över detta? Okej man blir 18 år, man är myndig, man får dircka m.m. Men skit samma. För er som tycker att jag ska göra det, varsågod att göra något roligt för mig! Fixa en fest ifall ni vill, eller något annat! För mig spelar det inte så stor roll bara man får en trevlig födelsedag! Missuppfatta mig inte nu, det är inte så att jag är emot fester, det är bara det att jag orkar inte fixa någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback