Onsdag kväll

Hej allaesammans!

Vad har ni gjort idag då? =)

Själv har jag varit i skolan, det var idag matte provet var. Det var skit svårt! Satt i två timmar med det! Man får hoppas att det gick bra ändå.
Sen efter skolan så åkte jag hem, var hemma i ca en halvtimme. Sen ville Annie att jag skulle följa med henne till favoriten (mataffär), så följde med. Tog bussen därifrån till centrum för att kolla på tapeter till mitt rum. Det är så att det ska göras om helt. Det ska bli så roligt! =) Annie följde med dit, hon är bra att ha med till sådant. Hon kommer alltid med förslag och har ett bra färgsinne typ :P. Efter att vi kollat där i ca 5 min kom Inger.
Det blev så att vi tog med oss några färgböcker med oss hem. Det är så himla svårt, det finns sååå mycket att välja på! Men det kommer att bli bra, det lovar jag! =) haha

Sen har jag bara varit hemma, pluggat lite och sen tagit det lugnt!

Kommentarer
Postat av: Linda

usch, hatar matte.

2009-03-04 @ 23:21:37
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Linda

Nu ska jag gå o lägga mig, gonatt!!

2009-03-04 @ 23:54:18
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback