Presenter från Egypten! =)

Denna kväll har jag spenderat med pappa och Inger, dom har berättat om allt de gjorde i Egypten och all otur pappa hade. haha. Han råkade ut för magsjuka, "skrapade" upp knät typ, hade sönder två glasögon, fick gikt två gånger. Under två veckor. haha.
Nu fick jag lite presenter också, det är alltid trevligt! Jag fick ett halsband, ett par örhängen och ett armband, och alla matchade. Sen fick jag också en kortlek med egyptiska motiv på. Och till sist fick jag en parfym, alltså riktig, inte utspädd. Som var från blomman lotus, den doftade riktigt gott! Den var i en glasflaska som var formad till en kamel. 



Det var en trevlig söndagskväll, men man blev lite avundsjuka när dom berättade om allt de gjort! haha.

Kommentarer
Postat av: Becca

Hej!

Jag har just nu en tävling på min blogg. Titta in så får du veta mer.

Kram.

2009-02-23 @ 16:41:08
URL: http://miimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback