Hemma igen!

Nu har jag kommit hem fån en rolig tur med birka paradise!
Det var jag, Bea och Frida sen vuxna och (små) barn. Vi kom dit och skulle äta på buffén kl 18:00 så det var bara att gå dit direkt, typ. Efter vi ätit gick vi till hytten och gjorde oss iordning, det tog typ två, två och en halv timme. Efter det gick vi upp till discot som skulle börja elva. Då stod det på dörren "Discot på plan fem" där är det bara dans för gamlingarna typ ;) haha. Blev lite besvikna när vi inte trodde att det skulle bli något disco alls. Men vi gick upp dit igen, och då var det disco där ändå! Riktigt bra! Vi var där nästan hela kvällen, förutom en tid som vi spenderade i en hytt som några vi träffat där hade. Dom var riktigt trevliga typer! haha. Discot slutade kl 02:00 det var tråkigt! Skulle lätt kunnat dansa några timmar till! Visste inte riktigt vad vi skulle hitta på då, det blev inte så mycket. Eller vi skulle gå och lägga oss, Bea och Frida gjorde det. Jag tänkte också göra det (hade egentligen ingen lust). Men då kom Mattias (en kille vi träffat under kvällen) Och undrade ifall vi inte skulle komma ut. Ingen av de andra orkade (sov typ redan) haha. Men jag följde med. Sen gick jag och la mig vid sex. Och upp vid halv nio. Fan va trött jag är nu! haha

Bjuder på några bilder från kvällen också. Enjoy! haha


Frida!


Riktigt drag på Helen och Bea (med min klänning) haha


Bea, Jag, Petra och Helen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback