Alpha Dog

Nu har jag nys sett färdigt en film med Annie, Alpha Dog. Är det någon ev er som har sett den? 
Det är i alla fall en verklighetsbaserad film om en knarklangare som blev en av världens yngsta någonsin att hamna på FBI´s "most wanted list". 
Jag tyckte att den var riktigt hemsk! Jag fattar inte hur man kan göra så! Att bara klara av att sätta sig i en sådan hemsk situation, inte tänkta någonting på vad man gör först det är försent. Hur tänker dom liksom?! Även ifall den är riktigt hemsk så tycker jag att den är värd att se. Man börjar verkligen tänka efter man sett den. Jag ska inte berätta för mycket för er som vill se den.

Nu ska jag gå och lägga mig. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback