Måndag 17 Augusti

Dagen började med att åka till sjukgymnasten, när jag var påväg dit fick jag ett sms från Lilja som undrade ifall jag ville vara med när hon träffade prästen inför Lukas dop. Och det passade perfekt eftersom det var bara en stund efter att jag var klar från sjukgymnasten. Så gick dit sen, där vi gick igenom allt och jag fick en förbön som jag skulle läsa.

Sen har jag nästan bara varit hemma, gick på en promenad med Annie och Sandra för att lämna tillbaka Bröllopsduellen som vi såg igår. Den var okej enligt mig. Någon annan som sett den?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker om den supermycket. =D

Spelar så mycket Farmville jag kan bara för att kunna titta på den lite extra. =D

2009-08-17 @ 22:50:39
URL: http://anksnack.blogg.se/
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

svar;

haha, jag vet.

det är däför jag behöver tips :>

2009-08-18 @ 15:15:38
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback