Att gå hem själv på kvällen

Jag har aldrig tyckt om att gå hem ensam på kvällen. Jag inbilar mig alltid massa saker. Och nu när man läser den här artikeln blir det ju inte bättre. Det är en 15-årig tjej som blev attackerad av en man som hoppade ut ur en buske och knivhögg henne flera ggr. Hon var desutom inte ensam, en kompis gick lite längre bort bara och hon pratade med sin pappa i telefon. Det som gör att man känner sig lite säkrare. Men ändå så kan det ju hända. Det känns så sjukt bara!

Tycker ni om att gå hem ensamma?

Kommentarer
Postat av: Kitsune

Jag älskar att gå själv. Speciellt i mörkret. Men jag bor långt åt helvete ut på landet, så den knivmannen som sitter i buskarna här ute lär få leta ett bra tag innan han hittar någon :O

2009-08-10 @ 00:28:14
URL: http://aekitsune.blogg.se/
Postat av: Annie

Om man går hem genom bostadsområden som mitt och ditt t.ex. borde det vara lugnt, tycker jag :)

2009-08-10 @ 17:50:00
URL: http://aaaannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback