Äntligen helg! :D

Nu är det helg igen, sååå skönt! haha.
Har ju inte bloggat på ett tag igen så tänkte berätta om det som hänt (eller det anorlunda inte det vardagliga) haha.

I går var jag i valentuna gymnasium med globlat projekt där vi hade lobbydag inför fn-rollspeln vi har 12 maj. Det var roligt men väldigt mycket folk på liten yta så det var ansträngande. Jag var helt död när jag kom hem ändå ifall vi inte gjorde ngt ansträngande. Fattar inte hur jag kunde bli så trött? haha.

Idag så har jag varit i skolan och efter det åkte jag hem och efter en stund kom min moster, hennes man och två kompisar till dem hit. Nu har vi precis ätit. Men nu måste jag gå, ska på bio med Frida. Vi ska se En shopaholics bekännelser. Berättar sen hur den var!

Ha det bra! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tove

jag brukar bli helt trötter när jaghaft fullrulle en hel dag.

2009-05-09 @ 12:51:34
URL: http://theedge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback